google search: kyrkor i skellefteå


ja.. de va precis de jag just sökte på . har en uppgift i religionen att besöka en gudstjänst ... dom flesta verkar börja kl 11 imorrn så jag satsar väll på det då haha jösses.. har gullat med anton så han ska följa :) då slipper jag sitta där själv (a) som tur är så varar dom bara en timma så det är ganska snabbt över :)
.
station igår var kul :) det var lite mindre än vad jag trodde att det skulle vara ;P hoppas att julia lägger upp bilder snart, hade inte med mig en egen kamera =P
var uppe hela natten sen sov jag hos anton som jobbat natt :) vaknade upp med vääärldens träningsverk!! min mage! jag avlider.. hade friidrott igår nämligen.. trodde aldrig att jag skulle få sån träningsverk av de ?
aja hoppas att det är lindrigare imorgon ..
.
ska vara uppe ett tag till, har sovit hela dagen så jag kommer inte att somna i första taget ialf ;P
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0