jag känner pressen!


har tvättat lite, pluggat lite, slappat lite (för mycket), ska ta tag i dummsugning av mitt rum snart..
såg reprisen på lyxfällan.. ojoj! dom dricker mellan 10-15 koppar kaffe om dagen ! + att hon drack en liter cola om dagen och rökte 1-2 pack om dagen! hur kan man göra så mot sig själv!?!?! inte nog med att det gick åt skogen med ekonomin men hälsan?! jag skulle inte vilja obducera hennes lungor :S
.
ska snart ta tag i julklapps shoppingen också, har funderat ut dom flesta julklapparna men jag är inte helt på de klara med alla än ;P
men det blir nog inga märkvärdiga ialf =P
.
ikv ska jag se ironman 2 såg första filmen igår (A) den var bättre än jag trodde :)
men de känndes typ som transformers litegrann;P
aja vi hörs! hejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0