Söndag


sket i kyrkan.. var så trött i kroppen så den skrek neeej när väckaren ringde vid 9.
ska vara hemma å nöta teori istället, satsar på nästa söndag med kyrkogrejen hehe (A)
.
vid frukostbordet stog det en present till mig :)
helt oväntat med motivationen: det är ju första advent, då ska man få en julklapp!
okej ? :)
inuti så väntade en bodylotion från puma :) animagical.
luktar inte dåligt! :D
precis vad jag behöver i dessa vintertider! blir hur torr somhelst typ!
har typ alla bodylotions i puma serien (A) älskar dom!
är nästan som en samlare ..
.
hypokkondrisk som jag är blev jag lite smårädd igår är jag kom hem, min lillasyster varnade mig för att komma nära för hon är sjuk, jag ba eh va har du för nått? men tydligen så har hon vattkoppor å de har jag redan haft så det är ju lugnt, men jag är inte avundsjuk haha ;D
.
nu ska jag korka upp en julmust å luta mig tillbaka, lider fortfarande av svår träningsverk..
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0