tiden går fort när man har roligt


så var också denna helg slut =P
.
har haft en mysig helg med bio i fredags med emilia och anton sen jobb lördag och bastu hos moa på kvällen, den var aningen liten så de blev lite trångt hehe ;P
idag har jag och anton inte gjort nånting, vi har ungefär rört oss mellan mitt rum, köket och pizzerian haha (A)
men de finns sånna dagar också ;)
men jag sover ensam inatt för anton skulle jobba =P
.
i veckan händer inte så mycket, halken på onsdag! nervöst..
inga prov vad jag vet av ialf, sen en del träning.
har fortfarande inte kollat om jag jobbar i helgen ifall att jag kan gå på station elr inte, men ska göra de snart haha ;D
nu ska jag leta upp nått å se på nån kanal sen kanske försöka sova men de tror jag inte kommer funka för vi sov riktigt länge idag haha ;P
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0