tisdag


hellu :)
komme hem för en stund sen, har hunnit käka middag bara ;P
hade körlektion i morse som förövrigt gick väldigt bra :)
men jag hade prov samtidigt :S men jag hann göra det på 50 min efter körlektionen :) å de gick faktiskt bra de me :)
.
snarkade mig igenom historia och naturkunskapen.. sen hittade jag moa på bussen till stan så hon följde mig på banken, jag hade tänkt skaffa internetbank men de gick inte alls tydligen för bara minuter innan jag kom in så hade swedbank i hela sverige typ tappat kontakten med internet elr nått så man kunde inte göra nått :S så jag kunde inte köpa biljetter till bio på fredag så jag hoppas att anton hinner göra de innan han börjar jobba!
.
måste leta igenom rummet efter ett häfte som vi tydligen måste ha med imorrn på svenska nationella :S
hehe;P
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0