Tisdag


snark.. är helt slut.. skola till halv tre sen gjorde jag lite faser. for å käka med anton vid fyra sen dödade vi oss själva med gym i två timmar !
somnade hemma hos han sen (A) tog bussen tio till boliden :)
ett lite underligt sätt att "fira" våran 2½ års dag ;)
puss på han !:)
.
gruvar mig en aning.. har halken imorgon.. kommer att dö, få hjärtinfarkt å cancer innan jag ens har tagit mig till körskolan.. är nog den nervösaste personen på denna planet!
undrar hur jag ska överleva uppkörning osv ?
aja, får en liten sovmorgon ialf :) ska vara där kl 20 i 10:)
.
måste bara tipsa alla om världens godaste julmust, den slår alla med hästlängder! speciellt när den är iskall !:)
!! helt sjuk :)
nu ska jag se bartenderskolan elr vare nu heter sen sleep :)
önska mig lycka till imorgon! :) hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0