torsdag 11 november


dagen började med en körlektion halv nio, de gick ju sådär med dom så fint "plogade" vägarna =P
sen när jag skulle på skolan så fick jag tydligen inte komma in på teatern som vi skulle se mellan halv tio och halv tolv för att jag tydligen skulle störa? :S hallå jag var 5 min sen ?
så jag fick sitta å vänta utanför.. hade prov halv tolv, de gick typ ganska bra ändå för att inte ha pluggat nånting ;)
men jag kan nog inte hoppas på nå bättre än ett svagt g.
slutade efter provet dvs typ drygt tolv (a)
for till anton en stund sen for jag å jobba kl 5 till nio ;P
satt å huttra på busstation ett tag också för att bussen inte gick förrns tio i tio =P
funderar på om jag ska se nått på datorn eller sova?
är ganska trött men jag orkar typ inte sova än heller (A)
.
är då riktigt nöjd med datorn, hur skönt som helst å ligga i sängen å "sitta" på datorn samtidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0