Fredag


som vanligt så blir helgen inte som planerat.. blö!
ska ialf bowla ikv sen hem å sova för att jobba imorgon ;P
ska jobba på söndag också, hoppas att jag kan sova hos anton. hatar att måsta åka buss å vänta på stan i timmar..
.
har hål just nu, har suttit en timma å har en timma kvar att vänta.. blö
vi ska bara få veta lite planering sen slutar vi för dagen, yey!
.
har släpat med mig gympakläder + kläder osv för hela helgen men då ska anton jobba natt tydligen så jag ska hem ikv.. + att vi inte hade nån gympa så allt är med förgäves!! bajsrumpa.
.
btw så tog thea körkortet idag :) ännu en dåre ute på vägarna ;)
aja nu ska jag spela vidare på internet, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0