im alive!


hallå!
har inte orkat uppdatera bloggen på sistone, har inga bilder som vanligt å då blir det så tråkigt=P
hade ialf en skitrolig nyårskväll, lite blandad men i det stora hela så var det kul :)
vi hade hyrt friskvårds relaxen så vi hade bubbelpool och bastu.
vi åt förrätt varmrätt och efterrätt, det böjade med att bark skulle servera förrätten men råkade spilla hela tallriken i mitt knä.. aja men resten av maten fick jag serverad på bordet ;)
vi gick ner till älven å kolla på raketerna på tolvslaget, helt ok. men de hade vart kul å skjuta lite själv ;P
.
idag har jag och anton inte gjort nånting hehe, jag har inte ens vart utanför dörren (A) men så kan det vara ibland ;)
bilder från nyårs kommer väll om jag ser att nån lägger ut några, hade inte med mig en egen kamera ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0