Måndag


hejhej!
var helt död efter passet igår, la mig typ i sängen dirr efter att jag hade duschat..
var tungt att stiga upp i morse, pappa komme in i rummet kl 7 ba : eh klockan är snart halv åtta? (bussen går tjugo i åtta) så då vart jag ju tvärvaken sen han ba: eller om en halvtimme!
snark... men jag steg upp ialf ;)
.
efter skolan gick jag en tväris på stan med emilia, ska typ gå på torsdag eller nått också. behöver inhandla en del saker ;P
.
ikv kommer anton också, men jag börjar ju halv nio så han får skylla sig själv imorrn när jag tvingar upp han ;)
slutar kvart över 12 så de e ju skönt ialf :)
har "möte" med skidskolan kl halv sju eller vare nu va ;P
.
aja nu blire historia plugg.. hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0