Måndag


hejhej!
var för trött för migsjälv i morse så jag steg bara upp klädde mig å for till skolan.. ska väll kanske försöka lite bättre imorrn (A)
.
appropå imorrn så ska jag ha skidskola i klutmark då, stand in för malin.
men jag hittar inte ens till klutmarks backen å jag ska köra själv dit!! vojne vojne ...
ska ta ner slalomskidorna från vinden om en stund, pappa ville att jag skulle vänta till kl 9 för då har det frysigt på taket så det inte är så halkigt.. enligt han. aja haha ;P
.
får inte tag på anton men som jag förstog det igår ialf så ska han sova här imorrn :) eller tvärtom, men det blir omständigt.
.
var osäker på om jag verkligen såg rätt igår så därför skrev jag inget om det men ialf så typ en kvart innan jag slutade så blev det en massa bilar i drive kön å jag stod i grillen osv å var väldigt koncentrerad på vad som beställdes där sen tvärkollade jag bara upp för å se om det stod nån i kön å då står bingo rimér där?!  jag hade ingen aning om att han skulle vara i stan i helgen så jag var inte förberedd på att träffa han?
jag var väldigt förvirrad å tog ialf upp hans beställning men han stod kvar efter han beställt å titta på mig, typ som att jag skulle säga nått om han eller nått, men jag var inte 100% säker kanske 99% för han hade mössa på sig .. så jag måste ha sett tapig ut för han är nog ganska van att alla känner igen han .
jösses, jag skulle vilja göra om dedär mötet!
.
aja för att byta samtalsämne så har jag ialf börjat vänja mig med min nya hårfärg.. ni måste vara ärliga, ser det bra ut eller ska jag färga om det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0