Måndag


hellu :)
for och hämtade en bil hos mamma idag som bara står så då tänkte jag att jag kunde låna den medans jag letar, men det var bara det lilla problemet att den lägger av lite nu och då. typ när den kommer under 1000 varv och i alla svängar typ om man inte gasar som en galning, men då är den bakhjulsdriven så då sladdar man ihjäl sig..
.
trodde att det skulle funka ändå men det var döden i stan, skitläskigt när den stannar i stora korsningar och rondeller.. ska lämna igen den när jag och emilia far till bygdsiljum imorrn ! galen bil..
.
hittade ett klipp på världens sötaste bäbis LÄNK + en bild på nåra söta kattungar hehe
just det.
.
ska se en film nu sen sova, ska upp tidigt imorrn ju ;P
hoppas jag överlever färden till stan också, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0