Onsdag


hejhej!
försovde mig i morse så jag missade svenskan men jag var på samhällsen och historian ialf ;P
gick på stan medans jag väntade på bussen, gick in på ica å fyndade en påse med blodapelsiner! är inne på min 4:e nu... jag borde inte få köpa dom.. kan inte sluta äta! snälla hjälp mig!
haha nä men dom är högst beroendeframkallande.
.
har inte så mycket för mig så jag ska kolla in vad det var för hemprov i religion å se om jag kanske ska börja med det =P
ska traska på stan imorrn igen men nu ska jag försöka hitta en slalomhjälm och kläder till helgen å inte överskrida så jättehöga kostnader.. hehe
bokade tid för hår och smink igår! pjuh.. då var det bortgjort, bara klänningen kvar :S
.
yesyes hade inte så mycket mer intressant att säga ! hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0