Onsdag


hellu!
en helt vanlig skoldag har passerat, nu sitter jag och ringer runt till dom små skidskolebarnens föräldrar. yey!
sen ska jag hänga tvätt å köra igång en till maskin och slutligen kanske göra lite tester som vi måste göra om Max.
.
imorrn äre kortdag, börjar halv tio och slutar tjugo i elva. ska typ träna sen ta tolvbussen hem ;P
frågan är ju vad jag ska göra sen? aja det blir morgondagens problem.
.
helgen bjuder ialf på jobb å förhoppningsvis kan jag sova hos Anton som jobbar och sover hela tiden så jag kan typ inte ens ringa ! grr.
men han är ledig i helgen förhoppningsvis(!?) :)
.
måste köpa nya täckisar, slalomglasögon och hjälm.. har inte fått lön än så de får bli nästa vecka!
har inte börjat kolla balklänning eller nått heller! iih...
.
aja nu ska jag fortsätta ringa, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0