sista dagen på lovet


hellu, sista dagen på ledigheten.. :(
men jag ska ju inte klaga över mitt schema hehe ;)
jag har en ganska lugnt termin framför mig känns det som, jag har gjort bort körkortet, läser inte tusen kurser på halva tiden och har ett lugnare schema. det enda som kommer bli tungt är nog camebrige :P men de får jag leva med!
.
gårdagen var helt okej :) det började med att jag kom till moa å fick locka hennes hår å brände mig självklart på handen å fick lida resten av kvällen haha sen käka vi fläskytterfile med potatisgratäng osv :) sen plocka vi ner takboxen från moas pappas bil å for å hämta melle sen for vi till stan å såg bio :)
efter de så kolla vi på emilias lägenhet som hon ska hyra ut å moa letar en lägenhet osv :)
efter det så blev det bilkurragömma ;D men de va ett dåligt område så de va typ svårt men kul :)
kvällen slutade ialf på max med en lyxshake :D
.
vi komme hem typ halv 4, då såg vi lite greys sen sleep. vaknade först kl ett då melle for sen kl halv tre! urs.. inte bra sista dagen då man ska ställa om dygnet igen ..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0