Torsdag


övervägde att stanna hemma i morse.. men jag for ändå för jag skulle på stan efter skolan å köpa hjälm och glasögon =P
fick med mig tre ögonskuggor och lite underkläder som var på extrapris :)
mycket bra:) har utökat mitt lager av ögonskuggor nu på senaste tiden, har tröttnat på brunt å svart!
nu har jag lite olika nyanser av grönt, rött, och lila :)
-
har börjat lite smått med religionsuppgiften nu.. vem var jesus? var var paulus uppgift? .. -.-
snark. ska fortsätta efter middan då jag har fått lite mer energi ;P
.
drygt med skridskor imorrn kul å släpa med det till stan när man ska stanna i stan ju!
jaja inget jag kan göra åt saken =P
-
det var ju förövrigt iskallt idag! fy. kring -5 är godkänt men -17....
måste leta fram kläder till imorrn! har en full garderob med vardagskläder. har en klänning men den kan jag ju inte alltid använda ;S  är less på skjorta , har förövrigt dom två som jag ist skulle ha valt mellan hos anton=P
suck. aja det blir ett lite senare problem, ska se nått på tv nu :) hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0