Torsdag

hellu!
har varit duktig å städat rummet litegrann å tvättat :) nu är den enorma tvätthögen avbetad ;D
har en massa jeans som jag inte använder som jag ska prova å se om jag ska sy om dom till nått annat, använda dom eller slänga ;P
.
det är tråkigt att spara pengar.. har mycket som jag vill köpa !!
nån dundersnäll person som har lust att köpa detta till mig? :):):):)
nya skidglasögon
ny hjälm
täckbyxor
sims 3 !
locktång
Liten kamera :D
snääälllaaa! (a)
nä jag ska inte hoppas på för mycket men nya täckbyxor ska jag nog köpa nästa vecka för jag har 1000 kr i presentkort på intersport ;D sen måste  jag köpa ny hjälm och nya glasögon, min hjälm är för liten + att jag inte hittar den...
.
skulle vara grymt kul å ha sims 3 :) har sims 2 hos mamma som ligger och skräpar, måste komma ihåg att ta med det när jag är där. har glömt det varje gång jag har vart där i jul =P
.
aja nu ska jag prova jeans, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0