bilder från strå


tjenare (= kom nyss hem från tältning i strå=)

det var riktigt kul, vi va fem som tälta ( jag moa melle hanna å acke) sen igår kväll komme ett gäng killar å grilla med oss osv. vi byggde en flotte av en livboj å tände en eld å skicka ut på vattnet (A) riktigt fint näre va kolsvart ute ;D 
killarna drog till stan å käka kl tolv sen komme dom tbx ett tag. vi satt uppe till 3 =P 
haha melle la på en flaska på elden som sprängde typ hela elden å de flög glödande kolbitar! da va ba tur att ingen fick de i ögonen ;P 

vi sov typ till halv elva ( sov ganska bra faktiskt med tanke på att det var så kallt inatt ;P) sen käka vi lite sen kom Jonte å en snubbe till (som jag inte kommer ihåg namnet på (A) ) å bada med oss =) jag badade inte så mkt med tanke på min infektion=P  vi drog hem typ kl 3. 
   
 
  
  
 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0