dålig uppdatering.


Tjena! har haft lite fullt upp så uppdateringen av bloggen har fått stå åt sidan. men nu kommer en liten resumé

i söndags natt komme jag å Anton hit till hökis han for hem måndag kväll för å jobba osv,
igår steg jag upp typ 9 för att springa några ärenden på stan sen for jag till rebecka, vi skulle prova plocka blåbär å sälja å se hur mkt man tjäna på de. ja man drar ju inte hem storvinsten direkt.. 10 kr kilot!!! blö inte värt-.-
sen hoppa jag på bussen till hökis igen. där vare full rulle, det blev att snabbäta sen ut i skogen igen!! vi hitta massa kantareller + ett asbra hallonställe!! helt sjukt, där va vi till typ kvart i tio. sen blev det rääser hem å börja baka en paj å steka lite svamp osv för min moster skulle hämtas kvart över tio på busstationen i lövånger.

 


hon har vart å fjällvandrat i nio dagar.. urs jobbit..

jag kom iallafall isäng ganska sent, helt slut typ haha=P
idag ska vi ialf strax till ånäset osv sen kanske glutta förbi en sväng hos mammas faster ;P
sen vet jag inte vad som händer. den som lever får se ;)

aja hade hejjs (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0