Helgen


Tjenare, kom just hem från byske =) ska sammanfatta gårdagen lite ;)
jag steg väll  upp vid elva, johan å emelie hade redan kommit å börjat städa osv osv satt de va väll de jag fick börja med också. sen vid två så drog vi till aborrtjärn å bada, kallt men skönt! =)
vi kom väll hem vi halv fyra typ ;P
sen började det droppa in lite folk ( det skulle nämligen vara fest )
moa komme väll vid halv sex (= det var hur skönt ute som helst å maten va jättegod. vi spelade volleyboll, kubb å brännboll sen började alla vara lite på lyran så vi gick in å satt oss å prata körde lite lekar osv. fasst jag å  moa fick festa på cola ;)
har inga bilder :( har ju ingen kamera å jag orkar inte låna allas å föra över blider på datorn osv osv =P
sen idag ialf så steg vi upp vid elva tolv käka frukost å drog till byske, nu är jag i boliden å vi ska käka tacoos !=)

aja hade hejjs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0