=P


tjatja, första dagen i skolan idag då.. vi har två lektioner på torsdagar vi börjar tjugo iett å slutar tio över tre. låter inte så jobbigt men jag har geografi och samhällskunskap efter varandra med tio minuters rast! mina ögonlock ville inte stanna uppe, jaasi haha

skulle följa johan å hans kompis å pröva skjuta lerduvor idag kl sex ;D men såklart så skulle jag bara vila lite på sängen å somnade som en stock! typiskt...

aja imorrn äre fredag =D vi slutar kl 1 sen vet jag inte vad jag ska göra, har försökt få tag på anton men som dom flesta vet så är han inte den stora smsaren precis ;)

lördag morgon blire plantering %) sen ska vi nog hitta på nått på kvällen ;D

haha jag sittar faktiskt på msn just nu !! första gången på ca ett halvår ;) (lånar alles dator)

aja har som inget mer å berätta hade hejjs(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0