Matfesten ;D


tjenare =) kom hem från matfesten nyss, för andra gången (A) 
ska sammanfatta gårdagen lite =)

slutade skolan vid ett sen drog jkag och malin på stan för å se om skorna jag skulle köpa fanns kvar i min storlek men såklart så var 36 slut... men det kanske kommer in nya på måndag =)
sen väntade vi på mamma som jag skulle på matfesten med, träffade även pappa som jag fick pengar på mobilen av och pengar till att köpa tillägg på busskortet så nu kan jag åka gratis på helger och lov också =) awsome!
malin följde med en bit påvägen till matfesten sen cyklade hon vidare hem.

jag käkade oxfilé <3 men smakade också av mamma som åt svansele grejset =)
senare drog jag emilia å emil å bowla , jag stekte i början men emilia vann med en poeng..
emilia å emil käka på matfesten efter det, souvas xP urk..
träffade edward där han skulle på fest hos typ benne så vi tittade in där lite senare på kvällen, sen såg vi en film, wachmen.
den var väll sådär =P kändes ganska lång ;P vi somna typ efter halvvägs så vi såg klart den i morse ;D

sen idag har jag inte gjort så mkt, gått på stan med emil å emilia en stund sen for jag på matfesten med pappa cristina å malin =)

vet inte riktigt vad som händer ikv, ska nog bara ta det lugnt(=

hade hejjs=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0