why should i worry? why should i care? it´s just a bebopulation


tjena=)
ska sammanfatta gårdagen lite =)
vi var somsagt till ånäset jag emelie å Anton, de va en huge skorea ! =)
i ett hus vare 10 par skor för 300 =P men jag köpte inte där. jag hittade ialf två tygskor som igentligen skulle kostat 400 för 120! =D

sen när vi komme hem så for vi nästan dirr iväg igen till faster astrid ( mammas faster) hon är 86 år å jättepigg!!
aja där stanna vi ialf i typ 4½ timme ;P
 
   

hehe den mittersta va jag ba tvungen å lägga upp för den va så ful =P ;D

aja idag försökte jag sova länge men klev upp elva.. gick ut å la mej i en solstol men solen försvann vid ett..
sen komme cajja å mutti hem, vi for iväg å plocka hallon =) hitta även lite svamp;P
ikv kommer min brother Alle typ vid nio elr elva så vi måste upp till stan å hämta han för han vill käka på krysset xP



anyway toog en bild på vår knäppa katt idag när jag solade (och verkligen inte blev brun)




jaja de var nog allt, hade hejjs(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0