you got your head among the clouds


Hello (=
tar en paus i mitt städande av rummet (A) ska dammtorka å damsuga strax =P
sen vid tre ska jag till apoteket =)

ikv ska ju somsagt jag och Anton till moa å va med lite folk osv ;P hoppas dom inte ska bada badtunna för jag får inte bada:(
mamma berättade att hon sett en huggorm igår, hon försökte ta kort på den men den stack bara iväg =P jag vill ha en orm!! dom är så snygga ;D

btw Antons mamma hade vart å plockat hallon (as usual ;) ) å då hade hon råkat plocka en spindel!!! den va hur stor som helst med vit rygg?!  det såg ut som en fästing typ fasst med lägre ben osv, haha antons pappa skulle döda den å då råka han mosa ryggen elv va man ska säga å de va hus mkt slem som helst innuti!? urs... hatar spindlar..
dom kan hålla sej där jag inte ser dom =P

aja nä nu ska jag sta itu med städningen 
hade hejjs(=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0