Det är planerat in i minsta detalj!


Tjoo, sitter framför datorn och känner mig stolt efter att ha lagat middag ;) spagetti och köttfärsås:) pappa och cristina är inte hemma än satt jag var mer elr mindre tvungen ..
.
ikv ska jag faktiskt följa med min bror på gymmet, hör och häpna !
sen blir det att plugga matte ;D
.
det ryktas att jag ska följa med Eddie efter skolan och städa inför kvällen imorrn haha ;)
det är mkt roligare att städa hos andra än hemma...
.
kan ju skryta med att jag fick VG i en kurs som jag inte trodde jag skulle få mer än G- i :}
.
i helgen blire ialf jobb! lördag: 14-21 Söndag: 16-20 hähä ;) typ perfekta tider ! =D
.
nej nu ska jag nöta min nya användare på spotify lite till å klicka vidare ;) hejjs ;D
.
slänger in en helt random bild på nåra kattungar vi hade för nått år sen ;)
hähä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0