full rulle


halloj:) helgen har väll vart helt okej men snabba ryck!
i fredags käka jag ju somsagt med turturduvorna som firade ett år sen blev de bio med Anton, Avatar sjuukt bra!!
på lördagen tog jag en alldeles galet tidig buss till lövånger och anton for på shell för å jobba:P
men han komme sen vid 4 :)
mina syskon har komme upp nu till jul så vi käka i lördags sen for vi idag vid elva ( jag och anton) för jag börja jobba kl 12-19 å anton börja tre;P
.
så nu är jag hos pappi i boliden men jag ska till mamma imorrn igen ;) sen ska jag typ till pappa på tisdag elr nått, ska ialf fira julafton hos mami ;)
.
hähä men ikv blire bara mys å tare lugnt =) måste  btw hinna en sväng på stan imorrn å inhandla lite julklappar...
hade hejjs ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0