Hemmakväll


halloj, tar en hemmakväll ikv ;) kunde ha vart på luciavaka med Anton men efter gårdagens strapatser och 7 timmars jobb idag så kände jag att jag inte orkar (A)
.
gårkvällen var helt okej, julbord somsagt till kl 7 sen släppte Anton av mig hos Eddie. vi drog till Max ganska tidigt -.-
Emil träffa på en bråkstake men det slutade med att nån (som tydligen också jobbar på max fick jag veta ;) ) slog ner killen. men om det var vidare rättvist vet jag ju inte men ..
.
kollade schemat å jag jobbar varje helg fram till nyår =) jobbar nyår också men jag kan ju inte jobba längre än till typ 9 på kvällen för jag inte är 18 ;) så de funkar ändå :)
.
ikv blire datorn för fulla muggar! ska se paradise å massa annat ;D
aja nu orkar jag inte skriva mer, slänger in nån bild från en fest för nåra helger sen ;)
.
haha gris !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0