homecoming!


hejj ;)
kom hem från Tärna vid 7-8 tiden ;) har vart en riktigt kul helg!! har utvecklat min skidåkning enormt men även lärt om mig grunderna för att kunna visa småbarn hur dom ska lära sig åka ;) att öva plogsvängar i två timmar gör du inte om!
.
gruppen har vart hur skön som helst ;) kommer ihåg alla namn i min grupp!! : Anders ( kocken ;) ) viktor, Martin, Mirja, Tyra, Sofia, Malin  åsså jag =)
haha vill inte ens tänka på hur fjantiga vi måste sett ut när vi tex körde racerbil  i backen ;) (dvs att man åker utan stavar och håller en osynlig ratt framför sig ) haha..
.
aja, kanske lägger ut bilder sen, beror på om malin skickar dom ;)
.
imorrn blire back to reality, första lektionen: Friluftsliv. hm  känns som att jag har haft den lektionen hela helgen ? ;)
måste btw skriva om engelska boken! hoppas den inte skulle in imorrn... blö!
.
läser förövrigt en annan bok som heter Gömda. läs alldrig den!! man blir så frusterad! + att den är hemsk-.-
.
aja nu ska jag kolla runt lite på datorn sen sova!! hade hejjs ;)
.
lägger in en typ 2-3 år gammal bild ;)
hade lite längre hår då ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0