i surrender


hellu, slappar efter en låång dag. den började bra.. steg upp halv nio och bussen gick tjugo i så de blev att kasta sig iväg. hoppade såklart frukosten men käkade en helbränd varmkorv på bussgrillen, toppen!
gick en timma på stan med emilia och trodde en halvtimme av den tiden att jag inte hade pengar till jag kollade vad jag hade å studie bidraget hade visst kommit, hela! =D hehe thx mom (A)
.
hittade ialf en kjol i sista minuten sen fick jag typ springa till max ;S
Anton komme typ kl sex å jag sluta sju.. söt, han satt å vänta ;) ;*
.
går ialf bra med buss imorrn så jag hinner gå på stan å inhandla leggings (A)
slutar halv sju sen ska jag knata upp till emilia sen får vi se vad kvällen bjuder på ;)
ikv blire ba å tare lugnt =)
hejjs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0