Måndag


Tjenare:) for från hökmark med Anton kl halv två idag, skulle gå på stan med emilia var planerna men då ringde dom från max å hade lite folk osv så då blev de inge stan :/ ska jobba onsdag torsdag fredag också =P
.
var ute med mina syskon och Anton igår och hoppa i diken.. haha det låter konstigt men det är SKITKUL när det är pudersnö. man försvinner helt! haha ;)
.
blir ialf att gå på stan imorrn ist med Rebecka :) måste hitta nått till nyårs!!
+ att lite annat =)
.
ska få ett minneskort till min kamera :) elr jag måste lägga till typ två hundra, men det äre värt för just nu kan den ta 10 bilder höhö..
.
ikv blire ba å tare lugnt vid datorn orkar som inget annat haha, Johan (min bror) prata om att vi skulle fara ut å sladda lite, han tkr att jag borde lära mig.. haha hur ska detta sluta.. men vi får se ;)
aja hejjs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0