Tisdag


hejjhejj ;)
inte länge kvar nu till jullov ;D !!
blev förvånad av ett VG på samhällskunskap A !! made my day kan man säga ;)
imorrn blire sovmorgon och troligtvis få veta hur jag ligger till i matten ;S sen sista bilden!!! hallelujah..
.
på tosdag har jag bara dundercupen, altså inga lektioner =)!
fredag slutar jag även tidigt, ska följa emil och emilia på tatung å käka för dom små gullegrisarna firar 1 år ;)
sen på kvällen blire bio, Avatar premiären ;)
på lördag ska jag och troligtvis Anton till Hökis å hälsa på mammi och mina syskon som kom ner nu lagom till jul ;)
söndag: jobb!  vet ej ännu vilka tider dock ;P
.
aja nu vet ni vad jag ska ha för mig ;) ialf dom som orkade läsa !
haha vaarför dampar mitt msn.. har seriöst världens konstigaste msn. som förövrigt heter miranda.
blö dåvet ni hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0