07 07


För alla som är intresserade av att veta så är det min pappis födelsedag idag.

har just sett michael jacksons minnes stund och började se lite av nån spelning men pappi snarkade så mkt så det gick inte att höra!!
 minnes stunden var rätt sorlglig.. en av hans barn snackade å började grina :( snyft.

men nu till nått helt annat, ska fira pappsen imorrn tidigt för han var i gävle typ hela dagen idag.
men sen lite senare på dagen ska jag till uttersjöbäcken med en del av familjen, vi ska käka på min gamla skola!! den är förövrigt nedlagd och är nu för tiden pub och typ bead and breakfast grejs.. kul. 

sen torsdag så blir det troligtvis en tripp till lycksele med min lillebror och antons lillebror ja + anton då ;)
vi ska visitera djurparken om det är bra väder ;P


Om det är nån i min klass som skulle läsa dethär inlägget så skulle jag gärna vilja veta om det blir nått på lördag lr? ;D



vad nu? det gick att lägga in en bild??
aja bilden är ialf från stadsfesten, träffade på isabelle och anna (=


hade hejjs(=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0