Are You Ready?

tjenare (=
har just klippt gräset! ouff... lagomt varmt ,
aja min lillasyster fyller ialf år idag. Grattis! hon fick en cd skiva av jag och Anton.

ikv ska jag moa melle å hanna till stan, trästocks nivet ,)
vi ska typ äta hos Robert med Anton å säkert ett antal fler. sedan tillkommer Isabelle! =D å en kompis till henne, haha det var ett tag sen (=

aja det blir nog en jättebra kväll, har inga spec band som jag vet ska spela. det var väll john me som var igår som jag hade velat se :( men missade.. blö

jaja nu ska jag röja upp lite på rummet som är i yttersta behov av detta!


hade hejjs(=

Kommentarer
Postat av: ISAbelle

ikv :D:D

2009-07-17 @ 14:43:13
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0