By the glamorous, ooh ,the flossy, flossy



Helloo(=
sitter pch letar lite recept på hur man tillagar sparris (A) ;) haha vi ska nämligen ha räkfrossa ! =D å då tänkte jag steka lite sparris elr hur man nu gör=P

 
Det blir att ta bussen tio i sju till stan å träffa Edward sen ta bussen vid tio till boliden ;D
Ska ta den hemska sprutan imorrn för andra gången ;S sen vet jag inte jag inte vad jag ska hitta på ;P

Btw jag har kommit på namn på grisen nu ;) BERTA !!! yeah ;) Awsome!

aja nu ska jag leta vidare (= hade hejjs!

Kommentarer
Postat av: emelie

grisen ska då verkligen inte heta berta!!

Klart att den ska heta babe och inget annat!!

2009-07-21 @ 00:00:24
Postat av: emelie

grisen ska då verkligen inte heta berta!!

Klart att den ska heta babe och inget annat!!

2009-07-21 @ 00:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0