Dålig uppdatering


tjena!

hart vart ute vid havet i tre dar så har inte kunnat uppdatera;)

ska dra en liten resume:

Lördag så var jag med diverse folk på stadsfesten helt okej ;D sen sov jag hos anton men vi somnade typ inte förrns 3 å jag skulle hem sju för att skogsplantera till typ elva sen snabbpacka å dra iväg till havet !
men de funka fasst jag var väldigt trött. 
vädret var helt okej vid havet men det kunde ju ha vart varmare!
de kom en massa folk å prata med oss när vi satt å grilla vid stranden bla. en tysk, en engelsman och en sörlänning eller va han nu sa att han va. han hade tydligen cyklat från bohuslän genom norge å nu var han påväg ner henom hela sverige !
å det gör han tydligen varje år!! han var typ 50 dessutom ;Phan hade cyklat sen den 23 maj...
sen kunde han typ mer än oss om boliden å stan osv ! :S men men han va lite rolig.

kom ialf hem idag, vi var tvungna att ta en pizza på stan innan vi fortsatte till boliden (A) å nu sitter jag här.

vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikv men det blir nog  inte så mkt ialf ;P


hade hejjs (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0