En glimt solsken !


´Hello! vaknade i morse, ännu mer förkyld.. blö!

jag är i hökmark hos mutti. vi har vart och fikat i vebomark men jag kan ju säga att det inte var så mkt att hurra för..

aja igår var ialf jag och anton och fiskade en del. han fick bland annat en gädda på 9 kilo ;)


nu sitter jag och kollar igenom lite bilder på olika usb minnen =P hittade en fjortisbild på mej....
 vad jag ha gått, åttan kanske .. jaasi ;)

sen ska jag och emelie fara å se om det finns nå svamp, när jag kom hem igår kväll så hade dom vart ute å plockat å det stog en stekpanna på spisen med stekt svamp <3!  så nu blev jag taggad på att plocka lite =)


jaja

hade hejjs(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0