Fredags Kvällen ;)


helloo, kom just hem från Anton (= 
kvällen Slutade vid 10 igår haha..
men fram tills dess varen helt okej (=
jag moa melle å hanna kom till stan vid 5  tiden, sen stuva vi in oss i antons bil å for till ica sen rancho (elr hure nu stavas)
där satt robert å vänta;D det tog ett år att få pizzorna :O men det vare värt för dom va asgoda ! ialf min :)
isabelle å hennes kompis komme vid sju/åtta! sjukt kul =D sedan dro nåra ner på trästocks å Berkos komme å efter ett tag komme även Pontus (=
sen var vi där resten av kvällen ;) blev inge trästocks för mej, men men ;D

lite pics (=

coola ! ;)...
  

aja nu ska jag gö mej klar sen dra till trästocks, å nu ska jag verkligen dit!! haha ;)
hade hejjs(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0