it´s all that i can say


Tjenare (=
 sitter i hökmark  det regnar ute å  jag sitter inne på hannes dator, helmysigt =) vi ska se strandvaskaren sen ! ganska länge sen jag såg den ;P

hehe vi köpte en till gris idag (A) vi tyckte synd om berta (som vi märkte när den andra grisen kom att det var en bert..)
den heter ialf babe och är helrosa =)

orkar inte lägga in bilder nu,  kommer väll sen ! (=

haha imorrn blire ialf av med harry potter på bio!! vi har bokat biljetter nu å allt ;)
åh haha alla ska typ på pdol.. men jag orkar inte fara dit;) är lite förkyld också(A)

hehe nä nu ska jag nörda lite å gå ner å va lite social med dom andra och Anton ;*

hade hejjs(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0