Just a small town girl, livin´in a lonely world


tjabba tjena hallå.

kom just tbx från staden, åkte med moa och jocke dit kl halv elva. Jocke har förövrigt just tagit körkortet och kör en blå volvo 240 ;D

det första vi skulle göra var att fara till beach street tattoo men det var inte det lättaste att hitta till (A) men som tur var kom min syster cyklandes och kunde visa till rätt gata ;)
det är nämligen drop in där nu festival helgen ;P 
Moa fick typ förtur när vi kom dit? men det gjorde ju inget (= jag fick sitta å hålla i handen ;D haha den var mosad efteråt.

efter tatuerandet så köpte vi nån salva på apoteket som hon ska smörja med men vi har redan glömt va han sa om när hon ska smörja osv (A) 

sen ialf gick vi på stan ett tag och åt på mat stånden som står ner mot älven, det blev en langos för min del <3

nej nu ska jag nörda vidare vid datorn. 
http://www.youtube.com/watch?v=cAXPpDihQMc

hade hejjs (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0