Looking back over my shoulder, i can see that look in your eye.


Helloo, kom just tbx från Moa. våran planerade dag tog ett snabbt slut pga att hennes kusin fyller 18 idag. men vi hann ialf bygga en riktigt snygg bänk ;) ;D

igår hämtade hon mej med moppen och vi for på ica och köpte godis och en tub barntandkräm (skalman) ?!
vi tyckte att vi behövde den i stugan..
väl hos moa så käkade vi middag (igen) Jörgen som är kock lagade mat så då var man ju tvungen (A)
vid bordet satt vi och diskuterade droger med moas föräldrar och jörgen och camilla som också va där =P ganska kul diskussion ;) fick veta lite olika saker.. haha altså ;D


aja senare tog jag och moa fyrhjulingen till till stugan och sov där, helmysigt (=



idag vet jag inte vad jag ska göra !? blir väll datorn...
kom just på att jag måste boka tid för nästa spruta!! börjar vara bara någon dag kvar nu!  (livmodershalscancer)



han är rätt söt ändå ;) <3


jaja hade hejjs(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0