Löparrunda


Tjenare!
Altså denhär morgonen kan ha varit den värsta!!
jag sov hos anton å han började jobba kl sex på morron så jag tog en buss hem kl 10 över 6, de gick ju fint åsådär å bussen körde nån konstig väg så den stannade just utanför mitt hus typ;P amen nice tänke jag å hoppade av men lämnade omedvetet jackan med husnyckeln kvar på bussen... jag ringde på hemma några ggr men det var ingen som öppna så på några sekunder så valde jag mellan att skita i jackan eller att löpa efter, vafan jag löper !!
det är en bit till busstationen å bussen skulle vidare till norsjö så jag tog en lite längre väg för att ifall jag nu inte skulle hinna till busstationen så skulle jag möta bussen ;P men jag var halvdöd i uppförsbacken ganska nära busstationen så jag stannar en bil å frågar om han kan skjutsa mej till busstationen för jag glömt jackan på bussen ;)
de gick ju hur bra som helst (= sen när jag kom dit så stod fel buss där men efter en pyttestund så kom rätt buss å jag kunde hämta min jacka! :D

pjuuuh!! fick lite panik där å jävligt ont i bröstkorgen/lungorna =P (A)

sen käka jag frukost såg en film å sov ett tag sen har jag klippt gräset på andra sidan gatan !! =P

ikv blire ialf stugan med moa (= nice, de va ett tag sen (=

http://www.youtube.com/watch?v=t3jDLc6ic3A <3

aja hade hejjs(= ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0