Nässelsoppa


helloo
sitter i hökmark på hannes dator, grymt mkt snabbare äm min (A)!!
igår var vi somsagt i vormsele riktigt kul, fasst vi fick dåligt med fisk :(
men det kompenserade jag och anton upp när vi kom till stan ;P ;)

en bild på min lilla öring ;)

på natten for vi hit till hökmark för att inte väcka hans föräldrar osv =P
steg upp före han å åkte med mamma till lövånger för å handla :P
sjukt mkt folk för å vara lövånger! de va ju helt utplockat på hyllorna ;P
aja sen när vi kom hem så stekte vi fisken och gjorde en grymt god brännesselsoppa!?

haha btw så funderar mamma på att skaffa grisar ;)
tydligen så hade det växt jättemkt under presseningen på grönsakslandet som hon lagt i träda i två år, å tydligen så om man har grisar där så rensar dom upp där dirr å jorden blir jättebra ;P satt haha kanske så blir vi grisägare ;)

aja nu ska väll jag å Anton dra oss mot stan snart ;P
hade hejjs (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0