Rubrik


Tjofräs!

kom hem från stan för en stund sen ;P 
blir väll ut i skogen om nån timma då ;) fasst denna gång hänger även moa med utan någon övertalning ;D

imorrn ska hon även chockera med att göra en tatuering :O jag är fan nervös haha hon ska göra den på handleden ;P
jag lovar att det kommer bli nå fel å nålen går för långt in å typ de kommer ba spruta blod!! 
nä kanske inte riktigt, men jag är lite nervös ;P

tänkte slänga in en bild på gårdagens kvällsplantering men eftersom att det inte funkar att lägga in bilder mer än att dom blir minismå, så får ni spänna ögonen ;)
taliban  härliga tider, aja nu anländer moa strax men jag skriver väll sen sån gång.

hade hejjs (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0