Torsdag kväll


Jag kunde ha städat mitt rum
Jag kunde ha tvättat
Jag kunde ha klippt gräset
Jag kunde ha farit ut och planterat...

men istället har jag suttit vid datorn/tv:n   

slappt.. med tanke på att jag vart ensam hemma hela kvällen och jag inte haft nånting att göra.

BLÖ!


aja taggar stadsfesten imorrn och lördag fasst fredagen är ännu oklar vem jag ska gå med och vart jag ska sova,  bra planering. men det löser sej nog (=

på söndag drar vi somsagt några till havet i två dagar, vissa har hoppat av men det blir av ändå ;D
nästa helg äre klassfest i kinnbäck ;D taggar typ, fasst vissa kommer inte komma pga semester osv.. blö !


snyft.. varför vill inte denhär datorn att jag ska kunna lägga upp bilder på bloggen..:(

jaja jag säger väll gonatt här då, fasst jag kommer inte lägga mej än på ett tag.

hade hejjs (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0