varmt regn


Hello! 

fick en kommentar av en Anonym:
om det går dåligt för ett företag så behöver man väll inte lägga ut det på sin blogg.

svar: Jag vet inte riktigt om jag har sagt vilket företag jag eventuellt skulle ha jobbat hos isf !
men det är ju klart att det är inte så snällt eller hur man nu ska uttrycka det, men jag tror inte att målgruppen som företaget riktar sig mot läser min blogg..


 aja till något helt annat ;D  Jag har minsann hållit i en guldtacka värd 2 miljoner kr idag ! ;) den du!
jag var ju på rönnskär med min syster och pappi. det var ju interessant iofs men det tog ganska lång tid..! 
vi hade på oss typ myggnäts kappor, glasögon och hjälm ! AWSOME!

aja nu ska jag äta hade hejjs(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0