vilken härlig dag. na na na


hello, vaknade av ett telefon samtal vid kl 12. det var från jordgubbs plantagen i skråmträsk, dom undrade om jag kunde komma å plocka osv men jag har ju ingen skjuts pga att pappa osv är på semester! ;P hon skulle kolla med några andra från boliden som också plockar där om jag kunde samåka med dom osv men det fanns tydligen ingen plats =P men ska nog höra om jag kan plocka nästa vecka då pappi osv är tbx. 

annars så har jag klippt gräset idag i hettan haha ;P blev då inge brunare..
vid sju ska jag ta bussen till Anton sen ska vi typ ut å fiska med nåra, känner väll inte peppen direkt men det kan ju bli kul. haha är lite less på fiske just nu (A) vi var somsagt ute å fiskade i bjurvattnet igår, väldigt mysigt å anton fick en gädda på typ 5 kilo ;P 

på lördag är väll planerna att vi ska på norsjö beach, hoppas det blir kul. har väll lite blandade tankar om detdär,moa beskrev det som boliden marknaden.. är det som den så dör jag ju haha! 


jag blev medlem på bloglovin för ett tag sen, haha guu va alla uppdtaterar sina bloggar!! hur orkar/ hinner ni?.. ;D


aja nu ska jag torka håret osv, hade hejjs(=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0