Fire


Hi, sorry dålig uppdatering (A)

har vart i norsjö med anton kippe och emil. vi sov i emils stuga och fiskade osv  haha emil tappade sin mobil i vattnet och hittade inte igen den, å anton badade med sin så nu funkar inte den ;) elr ja kortet funkar som tur är ;P (=

kom hem igår till anton, sen sov jag hos han och tog bussen kl 9 hem idag, for ut och skogsplanterade från halv tolv till halv fem, så jävla varmt!! hade en enorm huvudvärk när jag komme hem ;S så jag gick och la mej efter maten men väcktes av att brandvarnaren tjöt och att min lillasyrra stortjöt, så jag gick ut i köket och möttes av en tjoch rök och pappa alle och cristina som letar i köket efter vad det är som ryker (som tur var så brann det inte ) men dom kunde inte hitta nånting men efter ett tag så märkte vi att det kom bakifrån micron, elektroniken hade typ självantänt?!
aja så alle fick springa ut med den på gräsmattan så den fick ryka av sej. nu luktar det iinte gott här men det börjar försvinna ;P

 en bild på våran dumma micro..

hörde att michael jacksson dog igår 50 år aja det var ju inte helt oväntat;P men tydligen så skulle hans farmor/mormor (minns inte vilken) 79 år  ta hand om hans barn ;S

http://www.youtube.com/watch?v=ZkGOiS75Lwk


nej nu ska jag äta glass(= hade hejjsss    
    

My Life Be Like Ooh Ahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0