Homecoming

Nu är jag hemma och nydushad efter en dag av plantering(= det blev inget lycksele för mej, jag skulle inte hinna osv =P

Brevid hygget där jag planterar så är det väldigt mycket gegga osv och just där står plant lådorna och när jag hade fyllt på med mer plantor i "lådan" som man bär på och var påväg tillbaka så tittade jag inte riktigt efter vart jag gick och helt plötsligt kände jag hur jag skönk genom marken och mitt ben slukades av leran haha, det var otroligt djupt! men som "tur var" så var det bara ett ben (=  så jag ringde pappa och bad han komma oh hämta mej så jag fick byta kläder sen for vi tillbaka och jag satte en låda till =P ja vad ska man säga.. KLANT!

  geggpl lerpölen..



Ikv så kommer mina två äldre bröder som ska hjälpa till med div plantering (= 
det blir skönt att slippa gå själv ute på hygget :P 

jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra på midsommar!! men det löser sej nog =) =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0