kommer inte på en rubrik


Vaknade 8 i morse av att pappa väckte mej, det blev ingen plantering men jag skulle klippa gräset å det gick ju inte precis bra, det är lite för blött så den stannar typ var tredje meter !! ;P


  vid tre så ska vi ialf ut å prov plantera lite ifall det inte ösregnar. Imorrn drar det igång ordentligt ialf då ska jag upp riktigt tidigt å bege mej ut i skogen å plantera i min ensamhet haha!  jag måste ha mp3 annar kommer jag börja prata med mej själv! ;D            

 


pratade med mutti idag å hon tycker att jag borde skaffa en lägenhet (= det skulle ju steka men det kryllar ju somsagt av lediga och billiga lägenheter i skellefteå:D eller... 

http://www.youtube.com/watch?v=q9LlTyvN7Bc :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0