ont i knäet !

hej ! (=
 ska sammanfatta gårdagen lite:
 
jag började med att plantera lite fram till lunch sen åt vi en midsommarlunch med familjen jättegod! (=
sen kom anton och  hämtade mej så for vi till stan. vi körde antons mormor till coop för hon skulle köpa jordgubbar, det var slut svenska men dom utlänska funkade dom med. sen for vi tvärt hem till anton sen drog vi till rebecka och åt suring med lite folk =D !

efter det bestämmde vi oss för att spela lite brännboll det gick väll sådär jag och rebecka var enda tjejerna och vi hamnade på samma lag, mer behöver jag nog inte säga haha ;)

 men efter en bit in i matchen när vi spelade ute så inträffade en liten olycka (A) :S jag och david skulle fånga en boll samtidigt det var bara det att vi inte såg varandra, jag sprang typ baklänges och han komme bakanför mej och sprang frammåt och båda kollade på bollen så vi smällde in i varandra men haha han är ju liite större än mej så jag blev typ mos å mitt knä vred sej  å det gjorde förbannat ont! så vi var tvugna att åka till akuten :/ men det var inte så farligt dom sa att jag troligtvis hade stukat knäet, pjuuh haha. men det var ju lite onödigt :P vi borde ha snackat bättre på planen ;D
 sen skjutsade anton hem mej till hökmark så jag ska väll spendera dagen med lite recovering ;P

mamma tjatar att jag måste böja å tänja på knäet för att det inte ska stelna ihop men det gör oont!! hehe :P

hade, hejjs (=


Kommentarer
Postat av: Melina

Jag har också lyckats med det :) Alltså just nu i detta läge :D vi ses väl snart :)

2009-06-30 @ 15:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0